Facebook Gplus RSS
Home Blog o Legii Poczta Legia.com czyli skrzynka mailowa @legia.com kolejny wydatek na Legię
formats

Poczta Legia.com czyli skrzynka mailowa @legia.com kolejny wydatek na Legię

Published on 7 listopada 2013

Kolejną nowość na piłkarskim rynku, wdrożyła Legia Warszawa na początku listopada 2013r. Udostępnienie ludziom skrzynki pocztowej, tzw. emaila z domeną legia.com jest oczywiście dobrym zwrotem w stronę kibiców. Ale nie ma co popadać w zachwyt. Wszystkie nowości wprowadzane przez Legię ostatnio są oczywiście płatne. Tak dzieje się również i z mailem @legia.com. Niestety za alias mailowy trzeba zapłacić 50zł netto!

opłata za konto mailowe legia 50 zł

Łał! Usługa wychodzi zatem w cenie 61,5 PLN. Ja wiem, że to roczna opłata, że wychodzi na miesiąc po 5,125 PLN no ale kochani, płatna skrzynka internetowa w dobie darmowego internetu? Od kilkunastu lat skrzynki pocztowe są darmowe a pojemność 2GB chyba nikogo nie wznieca. To powrót do prehistorii internetu. Komu w tych czasach chciałoby się przenosić swoją skrzynkę za dodatkową opłatą? Wielu ludzi nie lubi zmian a znaczna większość korzystająca ze swoich maili identyfikuje się już mocno z nimi. Na dodatek jeszcze ponad 7 tysięcy osób to zalajkowało nie zdając chyba sobie sprawy, że według regulaminu pkt. IV.1

Użytkownik jest zobowiązany do wniesienia z góry Opłaty abonamentowej za dany Okres abonamentowy wskazanej w Cenniku.

Jakby ktoś chciał może sobie poczytać więcej na home.pl/regulaminy/legia no a tych co kusi założenie sobie konta zapraszam  na home.pl/legia. Proponuję się spieszyć, bo popularne aliasy mogą szybko się skończyć. Tam również można się dowiedzieć, że główną korzyścią posiadania aliasu na domenie legia.com jest przynależność do ekskluzywnego klubu posiadaczy kont pocztowych sygnowanych przez Mistrza Polski. To niby prestiżowy adres.

Zarząd Legii Warszawa zaczyna iść w dobrym kierunku starając się monetyzować wszystko co się da. Niestety Legia Warszawa to nie jest Barcelona, czy Bayern. Polacy inaczej zarabiają niż na przysłowiowym zachodzie. Legioniści nie grają rewelacyjnie w Lidze Europy a ceny biletów na mecze – np. na Trabzonsport są kosmiczne. Do tego dochodzi np. nowa Mistrzowska Karta Kibica, którą trzeba będzie przymusowo zmienić, bo niedługo skończy się okres ważności kart, które nie mają przecież okresu ważności. Wszędzie gdzie się tylko nie obejrzymy Legia zaczyna od nas wyciągać pieniądze i to nie małe. Sporo kibiców kupiło oficjalne mistrzowskie koszulki Legii Warszawa, które będą niedługo do wymiany, ponieważ zmienia się sponsor o czym pisałem na Mc Donalds Arena, T-Mobile Arena oraz Fortuna na koszulkach Legii.

Może trochę narzekam, ale wydaje mi się, że lepszym chwytem byłoby zakomunikować, że Ci co mają kartę kibica mają upust na skrzynkę np. 10 zł netto i płacą jedynie 50zł netto! Wyszło by przecież na to samo, a jak fajnie by to wyglądało? Klub robi coś więcej dla swoich kibiców niż tylko zabieranie im kasy, docenia ich. Idąc dalej. Te osoby, co mają karnety w tym roku, płacą np. 20zł netto mniej czyli 40zł netto. Myślę, że to mocno podziałałoby na karnetowiczów, oraz na ludzi co nie zakupili na ten sezon karnetu.

Do kibiców trzeba podchodzić jak do ludzi. Jeśli klub Legia Warszawa chce budować markę, relacje z kibicami, musi traktować ich jako swoich kibiców. Trzeba oferować specjalne pakiety dla Legionistów tak, by coraz więcej ludzi utożsamiało się z Legią i chciało to robić, oraz by kibicom Legii Warszawa opłacało się to. Inaczej ludzie zaczną narzekać, a kiedy przyjdzie brak wyników, pula Legionistów nagle zmaleje.

 
 Share on Facebook Share on Twitter Share on Reddit Share on LinkedIn

Dodaj komentarz